10. Η ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

“Knowledge is unknowable to all of us. It is a fabric we weave collectively.” – Ken Robinson

Διαφάνειες στο figshare

 


Η Επιστημολογία πίσω από το μάθημα “Η Κουλτούρα του Διαδικτύου” και το εγχείρημα του Hub2001: Η Οδύσσεια του Διαδικτύου

Από το παρακάτω σύνδεσμο-κουπόνι μπορείτε να κατεβάσετε ΔΩΡΕΑΝ το βιβλίο: Πολύπλοκα Συστήματα και Χάος: Κοινωνιο-Ψυχολογικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις. Από το βιβλίο αυτό για την ενότητα αυτής της εβδομάδας σας προτείνω να διαβάσετε το κεφάλαιο ‘Αντί Επιλόγου‘ (σελ. 227 έως 238). Για την καλύτερη κατανόηση αυτού του κεφαλαίου θα ήταν χρήσιμο να διαβάσετε και το 1ο Κεφάλαιο (Εισαγωγή στην Πολυπλοκότητα) και το 2ο Κεφάλαιο (Από το Άτομο στο Σύστημα). Αυτό το βιβλίο  δίνεται προαιρετικά, για όσους θέλουν να μελετήσουν περισσότερο το θεωρητικό και επιστημολογικό υπόβαθρο του μαθήματος.

Δωρεάν κατέβασμα

hero

 


Το μάθημα μέσα μου: Τεχνήματα κόμικς από την Ευσταθία

my-version

my-version2

 


Life as a tutor assistant: Ένα prezi τέχνημα από τη Χριστίνα για τη δράση της ομάδας υποστήριξης

life as tutor assistant

 


Γιατί η επιστήμη χρειάζεται να σπάσει το ξόρκι του υλιστικού αναγωγισμού;

Ένα αρθρο του Stuart Kauffman  στον οποίο αναφέρομαι συχνά στο βιβλίο παραπάνω και στις διαφάνειες. Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε στο aeon την Πέμπτη 20 Μαίου 2016, λίγες μέρες πριν τη θεματική μας για το μάθημα.

kauffman aeon article

 


Αναστοχασμοί προηγούμενης ενότητας (Digital Love Reloaded)

phygital love

 


.

.

.